Porše 944 turbo - 2. deo
Ed je završio transformaciju Poršea 944 Turbo iz 1987. u trkački auto. Ali dok on i Majk idu u Silverstoun na umu imaju jedno pitanje - da li će im ovaj posao doneti zaradu?