Voće može biti organsko, konvencionalno, sveže ili konzervirano, mogućnosti su velike! Zoi Dešanel uz Darijanu Santanu i Karlosa Parisija otkriva nam koje voće treba da bude naš novi najbolji prijatelj i da li je neorgansko skriveni prijatelj.