Policija se vraća u Pustinu da bi zaključila slučaj. Izgleda da postoje svi potrebni dokazi da se to i ostvari. Ali Karel je ubeđen da su na pogrešnom putu. On shvata da, ako želi da pravda bude zadovoljena, mora da uzme stvari u svoje ruke.