Velma se zaklinje da će rešiti probleme s ocem. Norvil se pobuni protiv načina života svog oca. Fred se bori protiv antifeminističkih stavova svoje porodice. Dafne saznaje niz šokantnih istina o svojim roditeljima – i o svojoj prošlosti.