Bes
Rebekin dolazak u školu otežava Eleni da kontroliše svoj bes, ona saznaje da suočavanje sa Rebekom može da bude izuzetno opasno. Tajlera iznenada poseti Hejli, vukodlak koji mu je pomogao sa Klausom.