Britanac se budi u australijskoj divljini izbrisanog sećanja i koristi malobrojne tragove da otkrije svoj identitet pre no što ga prošlost sustigne. Serija je misteriozni triler pun šokantnih, iznenađujućih, zabavnih i okrutnih preokreta.