Gravi-Tom
Džeri i Napoleon se igraju Bigbijevom novom antigravitacionom mašinom, dok Tom ne provali u laboratoriju i počinje jurnjava bez gravitacije. Mašina uništava celu laboratoriju, uključujući kantinu.