Numitor, kralj Alba Longa, je primoran na izgnanstvo zbog proročanstva. Njegov tron pripada njegovim unucima, Iemos i Enitos, ali neko spletkari. Viros, rob iz Velije, je u šumi zbog Luperkalije. Vestalka Ilija krije tajnu.