Neke tajne koje devojke čuvaju trebalo bi da se podele s drugima, dok je za ostale najbolje da se kriju po svaku cenu. Istina ponekad boli i devojke moraju da uzmu to u obzir kad odlučuju hoće li otkrivati tajne.