Kada Rebeka stigne u Nju Orleans na insistiranje svog brata Elajdže, upozna Hejli koja joj saopšti neočekivane vesti. Pošto je zabrinuta da njen brat Klaus nije na dobrom putu, Rebeka traži pomoć od nevoljne Sofi.