Aaron Sorkin
Legendarni pisac-režiser Aron Sorkin priča o svom razvoju kao filmskog stvaraoca, što kulminira ispitivanjem njegove istorijske drame iz 2020. - “Suđenje čikaškoj sedmorici”.