"Dethklok" je domaćin najvažnije večere u njihovoj karijeri na kojoj dođe do deljenja zasluga za snimanje albuma, preteranog tagovanja na društvenim mrežama i svađa oko devojaka. Može li finansijski menadžer da drži njihove probleme pod kontrolom?