Nakon iskustva bliske smrti, članovi "Dethkloka" shvate da bi radije bili bolesni nego da se suoče sa brutalnošću odlaska kod lekara. Nakon kućnog lečenja izbeljivačem, članovi "Dethkloka" shvate da će se njihov najgori strah ostvariti.