Nakon što je angažovala Rohera, Ana sazna da nije jedina koja traži Rikarda. Dok se Olga obračunava sa siledžijama, Armando zatraži od Čarlija da mu pomogne da ih očvrsne, a Marija je zapanjena kad vidi poznato lice na groblju.