Kosmonaut Džejk
Džejkob je uzbuđen kada ga Ejmi povede u "Space Camp" u američki "Space and Rocket Center" u Hantsvilu, Alabama, ali ono što kreće kao izlet za Džejkoba, postaje putovanje za Ejmi.