Spaljivanje kamiona
Nakon što je ubio čoveka na Floridi, Lebron krade njegov kamion i nastavlja sa zločinačkim pohodima. Saučesnici priznaju sve policiji, ali da li ga ona može zaustaviti Lebrona?