Nakon što su se jedva izvukli iz problematične iznajmljene kuće, klinci su primorani da se vrate nazad kad shvate da im nedostaje jedan član. Zatim, dok prijatelji razmišljaju o prekidu putovanja, Alba odluči da ih navede da se predomisle.