Kožne košarkaške lopte, ustave za vodu
Još svakodnevnih stvari stavljamo pod mikroskop. Kakav proizvodni proces se krije iza izrade običnih predmeta kao što su kožne košarkaške lopte, ustave za vodu i pertle za cipele?