Frankenštajnova mašinerija
Kada napuste Klondajk članovi ekipe Hofmanovih se vraćaju da demontiraju Monster Red i odnesu ga 3200 km do Oregona. I još, da li je Parker na meti zbog svog cilja u sezoni?