Bojd crpi snagu iz neočekivanog izvora. Džimov radio-toranj donosi posledice koje ga uzdrmaju do srži. Rupa koju je Tabita kopala vodi je negde – i ka nekom – koga nikad nije očekivala. I sve će se promeniti.