Lude stvari se dešavaju tokom Hidomine NE aktivacije, i ona sad ima veselu i srećnu ličnost, skroz suprotnu od njenog stvarnog ja. Jedini način da se vrati u normalu jeste da se unište kablovi džinovskog gvožđa.