Kingovi: Početak novog putovanja
Rođaci Kejsi, Amanda, Ejmi i Ed su morbidno gojazni. Kada Amanda odluči da ode na barijatrijsku operaciju, ostali članovi porodice razmišljaju da urade to isto.