Ni jedan čovek nije ostrvo
Džo koristi veštine praćenja da bi našao svog novog partnera Meta Grejema, koji je na nenastanjenom ostrvu kod Paname. Zajedno će se suočiti sa situacijom u kojoj treba da prežive.