Madam Roug zatraži pomoć Patrole prokletih kad sazna za svoju uznemirujuću prošlost. Dok ostatak ekipe radi na infiltriranju u metu, Rita ostvari iznenađujuću vezu sa njihovim zagonetnim prijateljem.