Dizel retrod
Hevi D stavlja farmu na kocku zbog Chevi 210 sa zamenjenim dizelom, ali ovaj zarđali Rat Rod bi mogao da ih izbaci sa puta. U međuvremenu, poklanjaju monstruozni novi TRX.