Putovanje kroz vreme u Njujorku
U Njujorku, Itan i Elizabet posećuju italijansku kuću iz 1850. sa zadivljujućim unutrašnjim karakteristikama i viktorijansku kuću iz 1900. sa originalnim detaljima.