Čak sa Stejtn Ajlenda, čudan slučaj i Sal
Tim dizajnira tortu za "Staten Island Chuck". Kasnije, Badi pravi krivu tortu za klijenta koja je zasnovana na njenom omiljenom mestu na svetu.