Režija: Marius Trelinski. Bio sam fasciniran polifonijom umetnika. Ne mogu da se setim trenutka kad smo zajedno istupili. U našoj zemlji je to izuzetno retko. Prirodno smo solisti, a onda se odjednom čuje glas svih.