Ja sam ovde čekala
Cezar uspostavlja kontakt sa Alonom, Debi odlazi u Kanadu sa Tonijem, Tifani se ponovo sastaje sa Ronaldom u Južnoj Africi, a Majkova mama se suočava sa Natali.