Šta dalje? Ne možeš odustati od ljubavi
Kortni se suprotstavlja Antoniju koji je u Njujorku, a Danijelin sastanak sa Nelsonom ne ide po planu. Osim toga, Alan i Kirliam žele dobrodošlicu svojoj bebi Liamu!