Priča o bivšem igraču Real Sosijedada, Hozeu Antoniju Santamariji, jedinom fudbaleru kog je ubila teroristička grupa. Za „El Tigrea“ se govorilo da je kolovođa mreže za prodaju droge i da sarađuje sa antiterorističkim grupama Civilne garde.