Sve je rečeno: Glorija Vanderbilt i Anderson Kuper
Glorija Vanderbilt i njen sin, TV voditelj Anderson Kuper, daju nam iskren osvrt na izuzetan život umetnice, preduzetnice i slavne ličnosti.