Zlatna devojka
Za rumunsku gimnastičarku Andreu Radukan gubitak olimpijske medalje u Sidneju 2000. godine još uvek predstavlja traumu. Petnaest godina kasnije ona pokušava da shvati šta se desilo posmatrajući sve iz perspektive odrasle osobe.