Dnevnik Diane Budisavljević
Duboko pogođena progonom nedužnih majki i dece u Hrvatskoj okupiranoj nacistima, Diana Budisavljević, istaknuta Austrijanka, započinje opasnu misiju spasavanja više od 10.000 dece iz ustaških logora.