Klub zadovoljnih žena: Drugo poglavlje
Dajan Kiton, Džejn Fonda, Kendis Bergen i Meri Stinburgen odvode svoj nestašni mesečni čitalački klub u Italiju na urnebesno "devojačko putovanje".