Okupljanje
Trojica prijatelja se vraćaju iz inostranstva i svako od njih nailazi na nešto iz prošlosti. Oni odlaze u rodni grad Plovdiv da pomognu prijatelju iz detinjstva da spasi kuću od rušenja.