Carbon Dating and a Stuffed Raccoon
Sheldon gets into trouble with fellow child genius Paige at the Science Museum, while George Sr. is forced to play therapist to Paige's bickering parents, Barry and Linda. Meanwhile, Mary, Georgie and Missy help Meemaw with a garage sale.