The Cabin in the Woods
Micah and Veronica navigate the emotional aftermath of Micah's infidelity ahead of a trip to Georgia for Lydia's surprise proposal. Ethan goes down memory lane with new girlfriend Teegan before confronting Lydia about her decision to marry Zac so quickly.