Double Life
Kim and Barry's marital issues are becoming undeniable, leaving the family reeling. Ethan keeps a secret from Olivia, but he is forced to reveal his hidden past. Moriah spends a cozy night talking with Nathan. Micah tries his first-ever Indian food in LA.