Welcome to Paradise
Stefan returns to Mystic Falls looking for Enzo and is caught off guard when he notices a strange change in Elena. Damon and Bonnie find clues that indicate they may not be alone. Jeremy discovers that the anti-magic spell could hurt Elena.