What Lies Beneath
While hiding in a remote cabin it becomes obvious to Caroline that Stefan and Elena are keeping a secret, so Damon comes up with a parlor game designed to expose the truth. Bonnie ignores Grams' warnings, hiding the truth about the Other Side from Jeremy.