Smells Like Teen Spirit
On the first day of their senior year, Elena, Caroline, Bonnie and Matt are still reeling from recent events. Everyone's surprised by the arrival of a new student in Alaric's history class. Stefan continues to carry out his latest assignment from Klaus.