Haunted
As Vicki's behavior becomes more dangerous, Stefan tries to help her. Elena asks Jeremy not to see Vicki. To cheer Vicki up, Matt takes her to the high school's haunted house, but the night takes a terrifying turn. Bonnie's abilities surprise Damon.