Curse of Superstition Mountains
Using clues found in old prospector's maps, Justin and Emiliano brave the heat in search of the Lost Dutchman's Gold Mine in Arizona, uncovering never-before-seen artifacts, and maybe finally solving the puzzle of what happened.