(Not) Your Father's Mouse-Stache
It's the battle of the moustaches when Tom accidentally drinks a hair tonic potion left behind by Jerry, and Butch realizes he needs to acquire some facial hair of his own if he is to compete for Toodles and Dollface's attentions.