Mobile Home for the Holidays
This Christmas, the Waldrops aren't decking the halls -- they're going stir-crazy inside the mobile home walls! They have to get a tree, visit Santa and try to keep Christmas special for the kids. Courtney also opens up about her postpartum hair loss.