I Know What You Did Last Summer
Sam, Dean, and Ruby look for Anna who hears the voices of angels. When Ruby seemingly betrays the brothers and leaves with Anna, Sam enlightens Dean on how Ruby saved Sam's life while Dean was in Hell.