Welcome to Speed Dating
Meri's speed dating event starts out awkward until she meets Ron. Janelle and Meri discuss what needs to be done to sell Coyote Pass, as Kody pushes Robyn to move on. Christine has a hard time dealing with Tony and Mykelti's decision to move.