Car Sharks
Tow truck drivers hunt for illegally parked cars in Las Vegas. A driver gambles and accepts payment in casino chips. An urgent tow is needed at a drive-through wedding chapel. A big rig tow leads to a tense standoff. A tow truck driver is attacked.