Goo Deja Vu
In Mount Vernon, a mysterious clog backs up the entirety of the downtown neighborhood's sewer line. In Cleveland, the debris from a severe storm backs up a critical grit chamber. And in Mystic, CT, a restaurant grease trap is in dire need of cleaning.